نحوه ثبت نام

1-دوستان عزیز جهت ثبت نام در وبسایت مرکز سازساز، همانطور که در تصویر شماره یک مشخّص شده است، ابتدا از منوی بالای صفحه اصلی، بر روی گزینه "ورود/ ثبت" نام کلیک کنید.

 

 

2-سپس پنجره‌ای که در تصویر شماره 2 مشاهده می‌کنید برای شما نمایش داده می‌شود. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود در قسمت مشخّص شده، بر روی گزینه "ورود به مرکز سازساز" کلیک کنید.

 

 

3-سپس پنجره ای که در تصویر شماره 3 مشاهده می‌کنید، برای شما نمایش داده می‌شود. پس از وارد کردن کد فعّال سازی پیامک شده، رمز عبور خود را (که بایستی حدّ اقل شامل 6 کاراکتر باشد، در پنجره رمز عبور و مجدّداً در پنجره تکرار رمز عبور) وارد کرده و سپس بر روی گزینه "تایید" کلیک کنید.

 

 

4-سپس صفحه زیر (تصویر شماره 4) برای شما نمایش داده می‌شود. پس از وارد کردن نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن همراه در صفحه "اطّلاعات کاربری من" بر روی گزینه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید.

 

 

5-پس از ذخیره اطّلاعات کاربری، در سمت راست صفحه، بر روی گزینه "آدرس" کلیک کنید. صفحه ای که در تصویر شماره 5 مشاهده می‌کنید برای شما نمایش داده می‌شود. سپس همانطور که در تصویر شماره 5 مشخّص شده، بر روی گزینه "اضافه کردن آدرس" کلیک کنید.

 

 

6-پس از کلیک بر روی گزینه "اضافه کردن آدرس"، همانطور که در تصویر شماره 6 مشاهده می‌کنید، پنجره "آدرس جدید" برای شما نمایش داده می‌شود. پس از وارد کردن نام شهر، نام، نام خانوادگی، کد پستی، شماره تلفن همراه و آدرس، بر روی گزینه "ثبت" کلیک کنید.

 

 

7-پس از انجام مراحل فوق، ثبت نام شما در وبسایت مرکز سازساز تکمیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

خدمات مشتریان:
مرکز سازساز، با ارائه مشاوره تخصّصی، از انتخاب تا خرید و آموزش ساز همراه شماست.
© کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز سازساز می‌باشد.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش